System kolejkowy z obsługą dwóch ścieżek Kaler KAL-60-2
- Producent: KALER
-
-
Historia ceny
Dostępność: natychmiast Koszty i sposoby dostawy: sprawdź Sposoby płatności: Przelewy24, PayPal, , Raty ING iMoje Hurt - czytaj więcej
- szt.
- Cena netto: 5 853,42 zł 7 199,71 zł
System kolejkowy z obsługą dwóch ścieżek Kaler KAL-60-2
Kolejkomat KAL-60, zwany również biletomatem jest głównym elementem systemu kolejkowego. To na niego trafiają klienci/petenci w pierwszej kolejności. Na górnej części urządzenia są przyciski, które aktywują drukowanie biletu. Istnieje możliwość ograniczenia ilości biletów dla danej ścieżki, np. dla ścieżki A jednego dnia można przyjąć maksymalnie 30 osób. Po ustawieniu ograniczenia i wydrukowaniu 30 biletów, czyli 30 osób czeka w kolejce, kolejkomat nie wydrukuje kolejnego biletu. Pozwoli to łatwiej zarządzać czasem obsługi jednego klienta/petenta, nie martwiąc się, czy wszyscy tego dnia zostaną przyjęci/obsłużeni. Dodatkowo w treści biletu możliwe jest wstawienie logo, czyli treść biletu jest dowolnie personalizowana. Zamontowana drukarka drukuje w technologii termicznej, co oznacza, że nie trzeba się martwić o tusz, szerokość papieru to 56mm i jest to papier taki, jak w kasach fiskalnych, co sprawia, że jest on łatwo dostępny na rynku.
KAL-60T - Klawiatura kolejkowa
Klawiatura z bezprzewodową komunikacją posiada szereg przycisków i wyświetlacz, który pokazuje ilość oczekujących na obsługę osób. Ich wezwanie odbywa się przez naciśnięcie jednego przycisku. Ten sygnał może trafiać do jednej lub wielu tablic. Dodatkowo istnieje możliwość obsługi jednej ścieżki z kilku klawiatur, np. ścieżka A jest obsługiwana w pokoju, w którym są trzy stanowiska zajmujące się tymi samymi sprawami (np. rejestracja samochodów). Każda dodatkowa klawiatura może być opisana jako stanowisko i podczas wywołania będzie wyświetlony i rozgłoszony odpowiedni komunikat o pobranym numerze i stanowisku, przez które ten numer będzie obsługiwany.
KAL-60D - Kolejkowy wyświetlacz LED
Tablica z bezprzewodową komunikacją KAL-60D jest najczęściej montowana nad stanowiskiem obsługi. Wyświetla oznaczenie ścieżki tematycznej i numer osoby z kolejki. Zmianie numeru towarzyszy dźwięk i zapowiedź głosowa. Wyświetlacz o wysokim kontraście jest czytelny z daleka. Możliwe jest zamontowanie dodatkowego wyświetlacza „zbiorczego”, który będzie wisiał nad korytarzem i będzie wyświetlał orazrozgłaszał powiadomienia z kilku stanowiska lub kilku ścieżek.
Dlaczego ten system kolejkowy jest Ci potrzebny?
- Zwiększenie satysfakcji: Klienci/petenci nie muszą czekać w długich kolejkach, co prowadzi do zmniejszenia frustracji i poprawy ich ogólnej satysfakcji z usług.
- Poprawa efektywności obsługi klienta: Personel może skoncentrować się na obsłudze klientów, zamiast na zarządzaniu kolejkami, co prowadzi do szybszej i bardziej efektywnej obsługi.
- Łatwość obsługi: Intuicyjna obsługa poprawia komfort użytkowania zwłaszcza osobom starszym czy niepełnosprawnym.
- Bezprzewodowa komunikacja: Oparty na bezprzewodowej komunikacji, co eliminuje konieczność dokładania kabli i ułatwia elastyczne rozmieszczenie urządzeń w dowolnym miejscu.
- Wsparcie techniczne i dostosowanie: Kompleksowe wsparcie techniczne oraz możliwość dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów.
Wdrożenie systemu kolejkowego może zatem przynieść wiele korzyści, zarówno dla klientów, jak i dla organizacji, poprzez poprawę efektywności i zwiększenie satysfakcji klientów.