Kontakt
serwis@genway.pl
Adres serwisu
ul. Fryderyka Chopina 37
09-402 Płock
Nasze systemy przechodzą przez podwójny system kontroli jakości. Wiąże się to z bardzo małą awaryjnością naszych systemów. Towary sprawdzane są pierwszy raz w fabryce, kolejny raz w naszym dziale technicznym. Awaryjność produktów, które opuszczają naszą firmę jest bardzo mała, w związku z czym możemy zaoferować naszym klientom produkty o bardzo wysokiej jakości. W przypadku uszkodzenia prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem technicznym lub skorzystanie z formularza poniżej.
Bardzo prosimy o umieszczenie na przesyłce informacji w formie dopisku "SERWIS"
Gwarancji na poprawne działanie sprzętu udziela GENWAY na czas określony, indywidualny, zgodnie z dowodem zakupu i plombą gwarancyjną umieszczoną na sprzęcie.
Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie przez serwis Genway
Formularze
Przed wysłaniem towaru do serwisu prosimy o wypełnienie formularza elektronicznego:
W przypadku zwrotu towaru związanego z odstąpieniem od umowy, prosimy o wypełnienie formularza:
Potrzebujesz porady handlowca? Masz pytania? Zostaw numer swojego telefonu. Zadzwonimy poniedziałek-piątek 8:00-17:00. Daj nam znać, jeśli preferujesz konkretną godzinę kontaktu.
Kontakt do naszego sekretariatu
tel. 24 264 77 33 wew. 20
W sprawach serwisowych prosimy o bezpośredni kontakt pod numerem dostępnym na stronie działu serwisowego.