Szanowni Państwo, Drodzy Partnerzy i Klienci,
Spółka Grenton wchodzi w Nowy Rok z planami dynamicznego wzrostu i rozwoju - zarówno produktowego, jak i rynkowego.
Ten rok będzie dla Naszego Zespołu istotny ze względu na nowe premiery produktowe, nowe rynki geograficzne, ale też radykalne zmiany w zakresie organizacji naszej współpracy z Państwem w zakresie Wsparcia Technicznego.
Od dłuższego czasu pracowaliśmy nad przygotowaniem nowego narzędzia, które ma za zadanie usprawnić ten proces zarówno po naszej stronie, ale przede wszystkim Pomóc Państwu w codziennych kontaktach z nami oraz zapewnić bieżący dostęp do informacji technicznych i bazy wiedzy.
Dziś ma miejsce oficjalnie Premiera! Zapraszam zatem gorąco do codziennego korzystania z nowego Portalu Wsparcia Technicznego Grenton!
Potrzebujesz porady handlowca? Masz pytania? Zostaw numer swojego telefonu. Zadzwonimy poniedziałek-piątek 8:00-17:00. Daj nam znać, jeśli preferujesz konkretną godzinę kontaktu.
Kontakt do naszego sekretariatu
tel. 24 264 77 33 wew. 20
W sprawach serwisowych prosimy o bezpośredni kontakt pod numerem dostępnym na stronie działu serwisowego.