USŁUGA ZDALNEJ POMOCY TECHNICZNEJ 60 MINUT
- Producent: Genway
-
-
Historia ceny
Dostępność: natychmiast Koszty i sposoby dostawy: sprawdź Sposoby płatności: Przelewy24, PayPal, , Raty ING iMoje Hurt - czytaj więcej
- szt.
- Cena netto: 146,34 zł 180,00 zł
Zdalne wsparcie techniczne dotyczy produktów Tiandy i Akuvox pochodzących z naszej dystrybucji. Po zakupie usługi proszę na adres pomoc@genway.pl przesłać odpowiedzi na poniższe pytania. Dzięki temu pomoc zdalna będzie efektywna, a wykupiony przez Państwa czas zostanie jak najlepiej wykorzystany przez naszych techników.
-
Dotyczące łącza internetowego:
-
Nazwa dostawcy Internetu
-
Rodzaj łącza internetowego
-
Typ adresu IP [czy jest to adres publiczny (stały lub zmienny)]
-
Model routera
-
Czy router posiada opcję przekierowania portów?
-
-
-
Dotyczące pomocy zdalnej
-
Sprzęt którego dotyczy pomoc zdalna (Producent, model)
-
Czy urządzenie zostało podłączone do zasilania?
-
Czy urządzenie zostało podpięte do routera lub switcha?
-
W przypadku podpięcia urządzenia do switcha: Czy switch został połączony skrętką komputerową z routerem?
-
-
W jaki sposób urządzenie jest zasilane?
-
Czy urządzenie uruchamia się po podłączeniu zasilania?
-
Należy pamiętać, że narzędzie służące do pomocy zdalnej współpracuje jedynie z systemami z rodziny Windows Desktop. Proszę upewnić się, że spełniają Państwo te wymagania.
W trakcie trwania pomocy zdalnej komputer, z którego będzie prowadzona konfiguracja urządzenia musi mieć stałe zasilanie (w przypadku laptopa lub innego urządzenia przenośnego z systemem Windows Desktop musi być podpięta do niego ładowarka).
Czynności które należy wykonać na komputerze tuż przed rozpoczęciem pomocy zdalnej:
-
Pobrać program AeroAdmin → https://www.aeroadmin.com/en/downloads.html
-
Uruchomić ponownie komputer
-
Upewnić się, że komputer posiada połączenie z Internetem
-
Wyłączyć wszystkie aplikacje służące do pobierania plików
-
Jeśli urządzenia były już uruchamiane: spisać na Pulpicie w pliku tekstowym o nazwie pomoc_zdalna.txt hasła do urządzeń, których dotyczy pomoc zdalna oraz do routera
-
Uruchomić narzędzie AeroAdmin z prawami administratora
-
Przedyktować przez telefon ID oraz PIN zezwalający na zdalne sterowanie
Po zakończeniu pomocy zdalnej należy usunąć narzędzie AeroAdmin oraz plik pomoc_zdalna.txt
Uwaga!
Nie odpowiadamy za błędne połączenie fizyczne/elektryczne/elektroniczne urządzeń!
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie